.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال رایکا و ماشین سازی برای پایان دوری از برد
رایکا بابل که مدت هاست از پیروزی فاصله دارد، می‌خواهد با پیروزی مقابل تیم جوان و قعرنشین ماشین سازی تبریز، سروسامانی به اوضاعش در لیگ یک بدهد.

به گزارش شمال نیوز، رایکا بابل از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز شنبه ۷ اسفند ماه و از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خواهد بود.

بابلی‌ها بعد از بازگشت پیروز قربانی در مقابل استقلال ملاثانی بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشتند، اما بازهم با اشتباهات سریالی داوران از کسب ۳ امتیاز بازماندند.

این در حالی است که بازیکنان رایکا، این روز‌ها از لحاظ فنی در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارند و با داشتن روحیه‌ای مناسب و انگیزه‌ای بالا نوید روز‌های خوش را در آینده‌ای نزدیک برای تیم محبوب بابلی‌ها میدهد.

بابلی‌ها در این هفته باید در مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرار بگیرند که تنها تیم بدون برد این فصل لیگ یک محسوب می‌شود.

ماشین سازان با اینکه آمار خوبی در جدول ندارند، اما با زدن دو گل به تیم‌های ملوان و خیبر نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و قطعا با توجه به شرایط جدول گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

تیم ماشین سازی تبریز که با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است و تکلیف مالکیت این باشگاه هنوز مشخص نیست، با بازیکنان جوان خود در مسابقات حضور دارد.

رایکا بابل با ۱۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاده و ماشین سازی تبریز هم با ۵ امتیاز در انتهای جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.